• Wpisów: 72
  • Średnio co: 12 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 19:04
  • Licznik odwiedzin: 5 978 / 948 dni
 
wiktoriaw
 
DSC02031.JPG

Wczoraj miałam dzień "ładowania węglowodanów". Z samym jedzeniem węglowodanów okazało się, że nie miałam problemów ale po dostarczeniu ich w ogromnej ilości (w stosunku do 3 dni mojego pozostałego żywienia kiedy jestem na "redukcji") czułam się zmęczona i ospała (jak kiedyś przed dietą kiedy jadłam "normalnie" wszystko od pszennego pieczywa, słodyczy po ziemniaki, kasze i inne "zapychacze mniej lub bardziej nie zdrowe). Najwidoczniej mój organizm przyzwyczaił do posiłków ograniczonych (mocno) w węglowodany bo po takich czuję się zdecydowanie lepiej - mam siłę na cały dzień, nie jestem ospała, zmęczona, tryskam energią. Tak czy inaczej w dni "ładowania" będę nadal dostarczała zdrowe węgle do organizmu (w końcu musi się doładować..) ale w zdecydowanie mniejszych ilościach (aczkolwiek większych niż w dni redukcyjnych). Poniżej przepis na obiad bogaty w białko, zdrowe węgle - doskonały na dni treningowe :) (danie łącznie ma ok. 548 kcal, ok. 61 g białka, ok. 66 g węglowodanów, ok. 6 g tłuszczu - mój przykładowy posiłek na 1 osobę, na dzień treningowy)

Składniki:

- kasza gryczana biała (niepalona) i kasza jaglana 1/4 szklanki (zmieszane razem w proporcji pół na pół)
- fasolka szparagowa zielona 50 g
- szpinak 3 kostki (jeśli mrożony w kostkach)
- pierś z kurczaka 140 g
- białko z 1 jajka
- kefir naturalny 1,5% 100 ml
- czosnek 2 ząbki
- pieprz czarny
- majeranek
- tymianek

Więcej tutaj:
dieta-paleo-przepisy.blogspot.com/(…)kasza-jaglana-…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.